Wednesday, September 16, 2009

Tahniah kepada Peserta Akademi Ramadhan 1430H


Slm Tahniah kepada Peserta Akademi Ramadhan 1430H

Kini Akademi Ramadhan bagi kali 1430H kian melabuhkan tirainya dan semua peserta Akademi akan tiba ke suatu detik menerima natijah & anugerah berprestij di Bulan Syawal nanti. Tahniah diucapkan kepada semua para peserta akademi yang bakal ditabalkan dan salam takziah atas mereka yang tidak berjaya memenuhi syarat & kriteria yang telah ditetapkan.

Anguerah yang bakal diterima bagi setiap pemenang adalah mereka bakal mendapat gelaran “Muttaqin” daripada Yang Maha Mulia Allah S.w.t dan dianugerahkan mereka tiga ganjaran besar ; Rahmat , Keampunan & Penghindaran dari Neraka.

Kepada para peserta yang gagal pada tahun ini diharap dapat mencuba nasib anda pada tahun hadapan.Moga-moga Allah s.w.t memanjang umur kita semua dalam menemui akademi ini.

Kepada para pemenang; di harap antum jangan terleka & terus mengekalkan momentum yang dipamerkan oleh antum sehingga bertemu semula dengan Akademi Ramadhan 1431H.

Sesungguhnya penilaian juri & hakim akademi ini adalah sentiasa berterusan walau antum semua telah berjaya dalam akademi yang sebelumnya. CEO Akademi Ramadhan (Allah s.w.t) sentiasa menghantar penilai-penilaiNYA disisi kiri & kanan antum semua dalam memastikan antum semua layak digelar semula "Muttaqin" di akademi yang akan datang.

Sesungguhnya gelaran ini adalah piala pusingan yang perlu direbut kembali dalam akademi Ramadhan yang akan datang

Wassalam...

No comments: